Selasa, 1 Disember 2009

SELASA - BANYAK KERJA....








Hari nie banyak sangat kerja, maklumlah ... awal bulan... dan akhir tahun....




diantara kerja² aku ialah ( promote kerja sendiri.. malu aku dengan opishmate aku baca menda nie ) hahaha...
  • repot punch card
  • kandungkan float memo n surat
  • rekod kursus... (yang nie emma da tolong aku, aku cuma update ajer) Tenkiu emma... (dah kawen, jangan ngorat)
  • rekod cuti ( yang ni pulak cc dah buat, aku paste n copy ajer) ***NAMPAK SANGAT AKU PEMALAS KAN???
  • HRMIS? aku langsung tak buat, tunggu tahun depan aku buat... JANGAN MARAH BOS....

itu je la aku nak buat sempena hujung tahun nie... eh ada satu lagi.... MEMO.. (yang nie si rose buat, aku tengok ajer) hahaha.....




* yang atas tu EMMA, bawahnya pulak ROSE, Pastu gambar² panjang gambar EO dengan staff dasar dan perancangan strategik... konon nyer terbanyak la sangat kerja tu... hehehe.. masa nie gambar kat PWTC... ada LAB WORKING 2 hari.... jadi urusetia tersangat la lotih... lotih berjalan ker tu???

2 ulasan:

LizHairi berkata...

huahuahua...
abg jas banyak keje.....
banyak ngulor ader ar ;P

Tanpa Nama berkata...

oit paparazi tol kome yea...asik menangkap gambo jek...