Khamis, 30 Oktober 2008

lupa lak!!!

erk.... tak sabar nak tunggu surat posting.. Alhamdullah, selama ini yang aku tunggu2 kan akhirnya membuahkan hasil... syukur pada Tuhan, memberikan sinar dalam idup aku nie...
maklumlaaa.. aku hidup nie penuh kekurangan.. aku tak seperti insan yang lain... mungkin apa yang terjadi ada hikmahnya... benarlah prinsip dalam hidup kita nie.. bersabar banyak2 atas dugaan yang telah kita lalui tu..

apapun, aku takkan melupakan apa yang berlaku dalam idup aku nie...keseronokan ini akan ku kongsikan dengan orang2 yang tersayang!!! yieha,,, tapi...

aku jugak mengharapkan rakan2ku yang lain mempunyai rezeki yang lebey baik dari aku.. Amin.. walaupun aku tak sebaik yang orang lihat pada zahirnya.. tapi aku berjaya juga akhirnya.. THANKS MAK AYAH... pengorbanan mu amatlah anakanda ingat hingga ke akhir hayat anakanda.. i LOVE u... muahhh.... 

Tiada ulasan: