Jumaat, 31 Oktober 2008

muwnink!!!! pagi jumaat!

pagi nie aku bangun lewat la sudah.. ntah nape?
tekak aku jadi sakit sangat... nie mesti gi karaoke malam tadi... 
pagi2 bangun2 terus on pc... bukak ym.. tengok memember ada dalam tu...
aku check npon lak... mak aiii ada missed called.
my bos call... nie mesti nak surat semalam... bagi time semayang jumaat laaa..
apa2 pun jumpa bos kat tempat semayang jugak karang...

tak dew sape mesej lagi nie.. mungkin semuanya busy dengan hal masing2..
aku malas nak ganggu.. aiksss.. abang aku out YM? abang pijut,,, hehehehe..
tapi cian lak tengok diew... diew nak pindah ofis.. pindah tingkat atas.. abang!!! jaga diri yer!
adik nak abang ceria selalu, jage kesihatan tu! (untuk abang aku jap) huhuhu....

kengkawan lain lak dalam ym, aku wat senyap ajew... nanti petang2 siket baru tego.. tak semangat nie.. tunggu somebody nie... asek busy jew... hekhek...  nak bagi mesej takut lak.. kang ganggu diew... huhuhu...

panjang umur, bos call jugek... huhuhu... diew suh antar surat tu kerumah diew, diew ondaway balik dari ipoh... adehhh... nak siap2 nie... nak pi beli lauk lagi. :)

teringat pulak si YO nie.. adik aku, tak bagi mesej lagi nie,,, kerja kat putrajaya memang busy,,, balik lambat pastu mesej pun jarang dah.. hukhuk... cian lak tengok diew tu!!! tak pe,,, abang paham... muahahahaha... esok sabtu ahad cuti la YO!!! merewang ko yer! hahaha.. malam minggu, macam2 aktiviti adew... mancing udang, tengok orang setting, lepak kedai mamak.. dan yang paling utama gi makan2 pemuda nie!!! makan besor! hehehehe....

Tiada ulasan: