Sabtu, 1 November 2008

hari sabtu....

adeh.... pagi nie bangun awal... gi tengok labu sayong jap...

semalam tak dapat masuk pulak.. hehehe.... gi merayap.. balik lambat..
ye lah.. orang tu nak gi pangkor, best2... kita pulak tak dapat pi.... ermmm...
mandi laut.. nanti itam lak kulit.. tapi apa nak buat,,, lain kali ajer..
itu pun lau ada umur yang panjang kan?

so, cerita tadi... selesai aje pikap labu sayong bawak masuk dalam bas,
kawan pun balik jugak ke kelantan... ntah laaa.. rasa macam tak dew apa lak 
sebab dulu masa diew balik sedey la jugak, maklumlaaa anak angkat mak kiter...
tapi kali nie, rasa biasa.. maybe, aku jarang berhubung dengan diew.. bila da jarang berhubung 
so hubungan pun tak macam dulu lagi. tak pe laaa, maybe aku pun busy, sampaikan diew tegur aku
asyik menghadap depan komputer ajew... hukhuk... 

lepas da settle semua tu, aku gi umah mak encik... orang besar 16 perak... huhuhu..
nak jual keta katanya.. suh aku pi bawak keta diew tanya kat orang kedai baper dapat...
diew trade in, bincang punya bincang, mungkin jadi mak encik nak jual keta tu amek keta 
lain... settle bab tu..

erkK!!! aku tak makan lagi laaa.. dari pagi tadi.. lapo pun adew... huhuhuhu (bersambung pas nie)