Ahad, 2 November 2008

ahad!!! 02/11/2008

huhu... saket penim pale ku ilang jugak... dari malam tadi sakit bertambah... sampai tak 
boleh bangun...pernah sekali tu aku terjatuh dari katil, sampai kan aku tak boleh bangun 
lagi.. bangun ajew jatuh bangun aje jatuh.. tak taw nape pale aku berat sesangat.... huhuhuh..
mungkin letih kot....
ari nie.. alhamdulillah.. tak jadi lagi.. nie semua sebab aku gatal pi makan meggi.. nasib badan...
aku leh makan meggi tapi waktu tengahari, n petang.. malam kena kurang siket.. maklumla...
time tu aku nak tidow la.. macam2 lagi... tapi alhamdullillah okey lagi nie....

aku tak kemana pun, cuma jumpa kawan aku nak balik belajar.. gi makan dengan diew pastu aku g stesyen bas... jumpa la dengan ADIK... adik nie kira adik angkat aku.. adik IKEN.. pompuan taw... hahaha... seronok jugak tengok gelagat diew.. mulut bising lagi rupanya,... dah kawen, tapi lama tak jumpa.. kadang2 aku rindu pada ibu,,, mak diew, mesti mak diew terasa aku tak datang raya umah diew... adehhh... aku pun terlupa tentang dowang nie... macam mana aku nak datang nanti.. so dari adik tanya khabar ibu... alhamdulillah sihat semua nya, kak is, awin, kak yong n boy... semua anak2 ibu... 

petang pun aku tak kemana... cuma gi tolong member keta rosak... amek diew da antar balik umah diew....

TRAGEDI YANG MERUNSINGKAN AKU..................

kenapa payah sangat nak mintak utang??? tension laaa... lamer da pakai duit aku, sampai sekarang payah nak bagi balik... ermmm 
bila pikir2 balik, aku pun bukan orang senang.. tapi utang dowang tu da lama... takkan tak ingat nak bayar... aku jadi serabut semula bila pikir.. ada yang berjanji nak bagi, tapi bila minta, cakap nak bank in, bila tunggu tak dew, alasan mesin deposit offline... 3 bank?? 
musykil jugak aku.. takkan bank nak bangkrap kot,,, tak nak duit....

tapi semua tu aku taw lumrah manusia... sebab kan serabut nie. aku nyaris nak bergaduh dengan abang kesayangan aku tu... sebab diew nak tolong jugak aku, aku malu rasa nyer... aku tanak.. cukup la yang sebelum nie.. adik??? banyak bantu aku... takkan lupakan jasa diew... 

aku malu pun ada... tapi itu lahh, bila cakap malu, dowangmarahkan aku plak... huhuhuhu
so malam nie aku tidow lena la jugak kot
huhuhu....

time nie pulak main ym, tetiba YUSRIZAL masuk... adehhh... wendu aku ngan diew.. lama dah tak dengar kabar berita.. silap aku jgak... sebab tak mesej diew..... sian diew kan??? sowie taw...
lagipun, lama tak jumpa nie,... jumpa??? hehehehe.... sihat gak diew.. tak sabar tunggu diew konvo... erk...... nanti aku datang taw! dun worry.....

aku nak stop jap.. main ym pastu tidow.. papaiii... muahhhhhh

1 ulasan:

~fiNdinG a VoiCe~ berkata...

moral of the story?
jangan makan maggi..hoho..;p

hav a nice day mista