Jumaat, 25 Mac 2011

entry GERAM

 GERAM AKU DENGAN W22(KUP)
wat the fucK sungguh... dah tua2 masih degil... aku pun tak tau ada manusia macam nie lagi..


heyy!! ingat siket.. tadi GRED U41 call W22 (KUP) hanya status dia Khas Untuk Penyandang ajer.. leh pulak dia kuang hajo dengan U41...

berikut perbualan U41 dengan W22..
U41 : boleh tak fax kan surat kelulusan bagi jasmin untuk saya?

W22 : ingat saya kuli ke.. saya tak boleh fax sampai jasmin datang...


WHAT THE F**K?? aku pun tak tau la orang mcam nie.. selagi itu la dia ANTI sangat ngan aku, aku pun tak tau.. sebab tu semua staff tak suka dia... cakap belakang2 dah banyak aku dengar.. pedulik apa haku... kankankan... len kali tu cakap dengan orang elok-elok.. 


dengan semua orang cakap kuang hajor.. bahasa kesat.. Hello Makcik... dah tua tu buat la cam tua.. siket lagi je nak PENCEN.. so jage la reputasi tu makcik.. sebab tu ramai tak suka makcik tuh!! lau dia pencen aku ingat ramai la yang buat kendri kesyukuran.. 

AKU LAGI MENYAMPAH START AKU MASUK SAMPAI SEKARANG.. THAT WHY LA KENAPA SEMUA ANGGOTA TEMPAT AKU TAK NAK HANTAR CLAIM.. RUPANYA SEBAB MAKCIK SENGET TU !! STUPID DAMN!!! SHIT...

1 ulasan:

muhammad_jasmin berkata...

senget betul makcik nie.. patut la masa aku sampai sana.. banyak orang tarik aku.. siap cc datang kumpul2 sepuki lagi.. pastu dorang dok cakap makcik tu sangat teruk!! hahah!!!

tapi aku heran sungguh kenapa semua staff takot ngan dia?? bagi aku tak takot langsung!! tapi aku still de hormat selama nie kat dia sebab dia tu makcik Yang dah Monopos macam ikan paus!! tolong lah!! gedixx....