Selasa, 22 Mac 2011

SEKIAN LAMA~~~

sekian lama~~


arghhh~~ macam2 ada dalam hidup nie.. dah hampir 8 bulan tak update..
malas tu menghantui diri... (dasar baloq) nie...

banyak kroje yang nak dibuat... actually nak update kan page2 vokay tu,
tapi sampai sekarang tak de masa jugek... merayap sana sini bagai...

so tersentak bukak blog nie.. member opismate dulu2 duk tanya ::

member : tak update ke blog?

aku  : malas...

** aku terus masuk blog dia.. wahhh~~ banyak ketinggalan.. motipnyer aku nak cari 1 entry
yang menarik minat aku.. hehe.. kolum menyampah tu~~

selagi aku ada masa.. aku try la update.. aku malas nak update nie sebab gambar semua tak de..
tu yang tak best tu, lau tengok orang lain punya blog, perghh!! gambar bagai....

2 ulasan:

LizHairi berkata...

nape asik malas malas malas??!!
bkn ader keje pun kat balai tu kan!rajin2 la jengok blog teman ye :-)
(tu pun kalo berupdate la ye)

muhammad_jasmin berkata...

HAHAHA.. baik puan rose... selalu aku masuk time bosan2.. mesti banyak cerita.. best..