Rabu, 4 Mei 2011

kengkawan ku~~

rose~ klik sini seronok yer dah masuk ke INTAN.. apa2 pun perhubungan dengan kengkawan lama tetap diteruskan... seronok bila pikir ramai dulu kat DASAR.. semua ada.. tersentap.. (aku lebey) pastu terkesima.. (emma pulak) hot mama (ko la rose) hehehe.. semua ada kat sana.. sangat best..

emma~ klik sini (nak pomot blog hang emma) tinggal ler komer sensorang kat opis tu... huhuhu.. kadang2 rindu la dengan ajakan IKEA komer tu.. tergoda aku.. tambah2 meatball.. lepas komer dah berblog nie.. teman suka pulak.. ye laaa... ada menu... ahaks....boleh klik disini juga dah boleh tengok menu dia..tapi gambor nyer tak de....

ALKISAH nyer.. aku tulis nie sebab aku rindu masa kat DASAR tu.. hehe.. macam2 kerenah kan... paling best time CC bahiyah ada.. suka suki nak cari gaduh dengan dia.. hiksss ( sorry cc ) kekadang tu nak menghiburkan hati.. sebab bila masuk pagi je tengok CC senyap / muka masam surely aku, rose dengan emma dah jadi macam rumah mayat~~ hahaha.. time tu aku paling suka... pastu dengan sengaja maja nyer aku buat feeling lagi kat opis tu dengan memasang lagu CAMELIA nyanyian irwansyah tu.. kompem ada yanng tersentap, terkesima leleh2 ayor mate.... hiksss.. almaklumla aku sorang je ada sound speaker... (sekarang speaker tu aku letak kat opis aku sini..) bagai bunyi.. bosan siot~~ hahaha.. tapi tak layan dah lagu  tu sebab kat sini tak de orang tangkap leleh.. semua ati kering bagai...  tu yang aku rindu ke DASAR tu... andai dapat aku undur masa, memang aku tak gatal2 tangan klik kat laman web JPA tu untuk transfer... tapi memikiorkan my mum... berkorban la siket... tol tak rose, emma?? kome kan dah jadi ibu ibu nie... ahaks... mesti mengharapkan anak2 yang soleh dan solehah yang dapat jaga komer masa tua nanti kan.. aku pun berharap begitu juga.. ye laaa, apa yang aku buat nie semuga dibalas masa tua nanti,.. AMIN ~~~

lepas tu pulak kenangan lain tu bila kita kelam kabut wat koje atas arahan pak2 dan ibu2 menteri yang tak menteri nie.. last minit punyer kerja bagai kan huru hara semua.. time nie la hot bagai.. hempas sana sini... tapi aku kat sini tak merasa last minit.. nak marah pun ngan saper?? ngan pc aku jugak~~ hehehe...

lagi kenangan~~ macam yang aku kata~ merayap bagai... meatball, IKEA, SOGO, THE GARDEN, MIDVALLEY... cuma PAVILLION je yang tak pergi kan... tapi apa pun memang enjoy~~ haish...

lupa pulak!! MIRA!! congrats.. dapat baby yang comel... hehehe.. tak dan nak wish... letak gambaq baby yang melepak2 tu tau...

okeylah my opismate... seronok bila bersama korang~ sembang sekarang pun tak puas... lau boleh nak je lepak.. tapi lau pergi pun ROSE tak de pulek.. insyaAllah.. try atur masa.. kita jumpa k!!!

4 ulasan:

LizHairi berkata...

ala...kalo dulu kene keje last minit balik lambat pun teman x kesah.xder nak berkire beno.tapi sejak org2 tertentu tu masuk dasar,x koser teman de.

teman pn skang rindu time2 kite bersama dulu.lagi2 time eno pn ader.tu mangsa kite bertige la tu hehehe...

teman ngan emma leh lagi merayap2 kalo nak.5 minit je dr intan nie nk ke pusat bandar hehehehe...

masih boley lagi nk mkn meatball ngan emma.cume nanti kalo dorang dh pindah putrajaya,baru la teman sunyi.tapi xpe,keje teman skang outstation je hikss!!

muhammad_jasmin berkata...

huhu.. tu la rose~~ masa dulu seronok pun ada.. tak ramai~ pastu bila dah banyak masuk nie, tu yang aku pun jadi penim~~ aku suka lagi cc bahyah tu~ tak reti guna komputer sangat pun tapi tak penim kepala nak ngajornyer~~ hiksss..

penim bila EO tu masuk~ haishhh~~ semua jadi lintang pukang~ sian~~~

..dad's know me but mom's know everything about me... berkata...

..tq abg jas coz bc blog i...u la suh i wat blog..sebnarnya dr mula2 jejak kai kt dasar dh wat tp x de sape nk tlg ajo teman then trbengkalai trus..tetibe b4 kak rose nk transsfer, die kata buat la blog..nnt emma bley citer pape kt situ..then ikus pon tlg..hiiiiii...kome korg sume tinggalkan teman...sian teman..nnt rajin2 bc blog teman ye....rindu kt kome n kak rose...syahdu nie....isk...iskk..issskk..

muhammad_jasmin berkata...

heheheh.. aku rasa sayu je weh.. adoiii~~ time ramei2 kat sana.. apa pun boleh... hahahhh~ tapi komer suka beno ninggalkan teman lau komer semua tidow kat pantry.. ahaks...