Khamis, 9 Jun 2011

TERINGAT DAHULU KALA.... IKEA..

IKEA BRANDED
 

Adoii.. teringat lak zaman dulu kala.. IKEA nie macam2 ada... semua boleh.. tak de apa yang tak boleh... bila KHAMIS menjelma.. aku teringat IKEA sebab untuk hari JUMAAT.. nie semua kengkawan opis aku kat KL punya kerja... muahaha... shopping sangat.. last2 beli senduk 2 3 ketoi.. pastu beli beg baju busuk, dan yang paling besar aku tak ingat la ada orang tu beli barang.. sampai penuh 1 kereta aku... muahaha.. tak silap aku bakul raga agaknye.. hek elehhh... bakul kat kedai plastik kan banyak jual... ampun yer emma.... kahkahkah... tapi lau rose aku dah agak, lau pergi sana semata2 MEATBALL... yeayyyy.. dapat lagi tambah2 air free.. ikut suker je nak minum sampai kembung perut pun tak pe.... aku lau pergi lak.. aku suka cari benda2 yang terbakar nie.. lilin untuk pewangi aku.. sekali beli.. mak aiii.. dozen2 dah nie....

TAPI..................

bila lagi nak pergi... EMMA dah PUTRAJAYA pas nie.. ROSE dah ke INTAN... semua dah berpecah... DASAR/JPN...... hehehhh..

** p.s : aku dah lupa cam ne memo JPN hahhh!! hahaha.. kat sini tak pakai memo la mek2 semua.. sini pakai semboyan.. paling selamat.... tak de number failing macam rose selalu buat tu.. so tak penim kepala otak aku kan... hahaha....

2 ulasan:

..dad's know me but mom's know everything about me... berkata...

hoi ngumpat yer komer...teman pon dh lama x gi ngan kengkwn ke ikea nun..rindu gak kt meatball...komer kan jiwang tu pasai ar majang benor carik lilin aroma...kira atleast kita g ada gak beli menda kan...x rogi komer weyh....yg penting ada tuleh IKEA kt sinun...hahahahaha

muhammad_jasmin berkata...

haha.. benor aih emma.. tapi lilin tu dah tak de kenangan la emma.. bakor je, abes laaa... tinggal la tin dia.. lain la komer.. senduk garpu, semua beli.. ahahhhaaaaa..

pssttttt** rose kata nak sopping mopping kat ikea tu... ahaks...