Selasa, 26 Julai 2011

PENGHUJUNG JULAI DAN JPN DAMANSARA...

YEAY... Jabatan Perumahan Negara... aku kuar dari sana pada 15/06/2010.. dah genap setahun dah aku pergi tinggal KPKT... so kenangan masih ada dan menusuk kalbu.. tetiba aku dengar KPKT/JPN nak pindah Putrajaya... adoiii.... lagi jauh laaaa.. mungkin bila aku nak melawat kengkawan kat sana....
nie la KPKT baru.. menarik dan tertarik.. seronok la semua dapat semua benda baru... aku JELES~~~ yeayyyyy!!!!! geram nyer... muahahaha.... emma dapat meja baru nampak?? bilik baru????haishhh.....

sedey weh... lama la tak jumpa korang2 yang mulut laser nie.. haish... bila lagi kita nak duk semeja.. mengumpat bagai~~ aku rindu kenangan tu.. haishhh... EMMA...ROSE.... help me!!! haishhh......sedey nie... uwaaaaa~~
so kesempatan ni aku mengucapkan selamat tinggal KPKT/JPN damansara damai ... komer semua pindah putrajaya... memang tak dapat nak jumpa dahhh.. huhuhu....adios~~~

Tiada ulasan: