Rabu, 27 Julai 2011

KETUK² RAMADHAN

 KETUK KETUK KUALI..

ENTRY kali nie bukan pasal rancangan ketuk² Ramadhan dalam tv tu tau.. kali nie entry aku pasal nak puasa nie.. terngiang² dalam kepala otak.. nak beli kat bazar ramadhan ke masak?? huhuhu... BAZAR Ramadhan tempat aku memang la terramai sangat umat nyer.. parking la susah nak mencari... sangat susah.. PERLU KE AKU MASAK?? soalan senang~~ jawapan pun senang... tak cukup time nak masak... muahahaha... so beralih kita ke bazar ramadhan... aku suka pergi sebab tengok pelbagai kerenah orang.. semua nak cepat~~ tu yang paling syiok aku tengok... satu lagi bila time dah hampir² berbuka.. lagi laaa... sangat best.. dah macam video kena forward jer.... bazar selalu penuh time awal ramadhan dan akhir ramadhan.. time tengah² ramai peniaga dah tutup kedai... tak tau naper... tu adat laa... peberet aku masa bulan puasa nie laksa laa.. dapat laksa pun kenyang sangat dah rasa nya.....

pastu pulak dah masuk bulan puasa nie.. tunggu pengumuman² dari orang atas ada tak imbuhan apa² nie.. raya punya budget... 


so marilah kita doa² semoga ada la bonus tahun nie... PILIHANRAYA dah dekat.. harap² team pemerintah bagi yang seadil nya..... InsyaAllah, Amin.....

Tiada ulasan: