Selasa, 26 Julai 2011

RAMADHAN AL MUBARAK

weh... aku ngah gegeh nyiapkan blog nie.. sehari sampai 2 tajuk.. mesti EMMA dengan ROSE jeles... mampooo ka mereka?? ari tu emma tu duk kutuk aku pemalas kan.. now.. hambekkk!! muahaha...

ASAL AKU SEMBANG JE MESTI MASUK 2 NAMA NIE.. almaklumlaaa depa je yang baca entry2 nie.. muahahaha.. sebab aku YAKIN... tak de orang len masuk.. muahahahaha.. apapun entry kali nie... pasal RAMADHAN... haishh... KPKT dah lepas bab² puasa kat sana.. happening giler.. asyik tidow time rehat... berjalan pun kurang... betul ker?? bukan berjalan lebey ker.. excited nak beli baju raya anak2 dorang nie.... 



so.. ramadhan dah hampir.. mari kita berpuasa.. AZAM?? memang dari dulu berazam.. asal nak puasa penuh je.. demam mendatang~ so terpaksa excuse la pulak... tapi bersebab.. makan pun nyuruk2.... bukan open... so demam aku dah datang b4 ramadhan.. berilah aku kekuatan untuk habiskan puasa nie.. dan menikmati sepenuh nya Ramadhan... seperti gambar kat atas tu kan..NO MINUM², NO MAKAN² dan NO MARAH².... penuhkan ramadhan dengan kasih sayang, senyuman dan juga berdoa sentiasa dan beribadat.. sekali setahun... (dah macam ustaz aku bagi tazkirah).... hahaha....

akhir kata.. sambutlah salam RAMADHAN AL MUBARAK kepada semua kengkawan aku dan muga diberikan kekuatan dan kesihatan untuk meneruskan puasa ini... AMIN......

Tiada ulasan: