Rabu, 8 Julai 2009

my "arwah dad pict"

sebenarnya pict nie dah lama dalam simpanan aku.. masa nie lebih kurang 3 bulan sebelum my dad meninggalkan aku.. bawa dia g berubat kampung.. SAKIT KEPALA yang amat dan menyiksakan diri dia.. aku pun tak tau aku de snap pict nie.. apapun aku nak ucapkan thanks pada AKMAL sebab time nie my dad memang tak boleh nak berjalan... so aku dengan akmal terpaksa mengangkat my dad tu dari kereta sampai ke dalam rumah n dari rumah ke kereta. banyak benda yang aku tak boleh lakukan seorang.. tak terdaya... my mom pun tak terdaya.. tapi apapun semuanya dah berlalu.. so aku nak ucapkan terima kasih sangat2 pada akmal tak kira malam, subuh , petang semua nya pernah dia tolong aku ketika aku dalam kepayahan....

*aku ingat lagi masa my mom menunggu my dad kat hospital Ipoh... akmal akan hantar makanan everyday pukul 6 kat my mom, pasal my mom puasa REJAB, SYAABAN.. THANKS ya KEMAL....







Tiada ulasan: